Монтаж декорацій
Останнім часом послуги промислових альпіністів стали популярними в таких напрямках, як зйомка кіно, реклами, телепередач, а також при проведенні концертів, шоу і виставок. Пов’язано це з тим, що більшість цих заходів супроводжується великою кількістю світлового і звукового обладнання, а також реквізиту для спецефектів, які необхідно безпечно і надійно закріпити на несучих балках павільйонів.
Наші верхолази оперативно і надійно виконають наступні види робіт:
- Кріплення підйомних механізмів і талів;
- Монтаж звукового і світлового обладнання згідно ТЗ Замовника;
- Виготовлення та монтаж реквізиту для зйомок;
- Установка сцен і вишок для відеооператорів;
- Монтаж фону і драпірування стін тканиною;
- Оперативний супровід знімального процесу (чергування);
- Інсталяція страхувальних систем для артистів.
На сьогоднішній день послугами наших верхолазів вже скористалися:
- Телеканали СТБ, Новий канал і ICTV.
- Евент-агенції;
- Палац Україна, Палац Спорту, ВДНГ (Київ).
Ми готові цілодобово організовувати для вас оперативне вирішення поставлених завдань із залученням великої кількості різнопрофільних фахівців. Готові стати частиною вашої команди і вкладатися в стислі терміни. Ми вміємо приймати рішення і знаходити креативні ідеї в нестандартних ситуаціях.
Для отримання докладної інформації з питань співпраці звертайтеся до нас з 9.00 до 19.00 за телефоном: (067) 25-82-999 або по електронній пошті: alpstar.kiev@gmail.com
Особливості співробітництва.
Як показує накопичений досвід, співпраця з організаціями, які займаються кіновиробництвом і організацією всіляких масових заходів, дуже тісно пов’язана з «хаосом» або творчістю. Коли більшість ключових рішень з розміщення звуку, світла і реквізиту приймаються «на ходу». Дуже важливо в таких випадках отримати від Замовника (або його представника) відповіді на наступні питання:
- Що необхідно монтувати? Вага декорацій, розмір реквізиту, матеріал виробів.
- Де? (Локація)
- Скільки? (Кількість)
- Коли? (Терміни)
- З якими службами (підрядниками) ми взаємодіємо?
Тільки отримавши відповіді на ці питання ми можемо прорахувати вартість робіт з монтажу реквізиту та декорацій.
Для розуміння нашої позиції ми наведемо яскравий приклад: Замовник наймає нас для проведення робіт з драпірування тканиною стін і стелі концертного залу. На першому етапі переговорів Замовником озвучується площа в розмірі 450 кв.м. і термін у 2 доби. У процесі робіт з’ясовується, що «творці» (режисери) поміняли розташування реквізиту на сцені, що спричинило зміну локацій відеооператорів та в кадр почали потрапляти незадекоровані ділянки стін. Відповідно площа збільшується до 650 кв.м. без збільшення термінів, тому що квитки продані і час початку концерту переносити ніхто не буде. Більше того, в процесі підготовки на знімальний майданчик навідується пожежний інспектор і з’ясовує, що тканина для драпірування не має спеціального вогнетривкого просочення. Продюсером приймається рішення виконувати одночасно монтаж тканини і її просочення. У результаті таких маніпуляцій вага тканини збільшилась удвічі, і ми були вимушені оперативно залучити ще 4 верхолазів. В результаті нескоординованої роботи з’ясовується ще один момент – звук і світло не поміщаються на одному майданчику з реквізитом і декораціями, тому доводиться додатково монтувати подіуми для обладнання і затягувати їх банерною тканиною. Терміни як і раніше не змінюються. Коли вся робота виконана на 95% звукооператори повідомляють, що банерна тканина буде спотворювати звук і її необхідно замінити на спеціальну, тканину, яка пропускатиме звук. Так у результаті відсутності чіткого плану виконання робіт і некоординованих дій, обсяг робіт з монтажу виріс в 4 рази, а працювати верхолазам довелося 48 годин без сну. Як ви думаєте, який рахунок був виставлений Замовнику?
Правильно. Справедливий – в 4 рази вище, ніж початковий.