Підйом вантажів на висоту
Часто у мешканців висотних будинків виникає необхідність підняти у квартиру великогабаритний вантаж, який не проходить у дверний пройом, ліфт або сходовим маршем. У такому разі ми можемо запропонувати Вам вирішити цю проблему за допомогою спеціального альпіністського спорядження та такелажних засобів.
Наша команда Альп Стар надає наступні послуги:
- Підйом джакузі та пластикових басейнів;
- Підйом керамограніту та плитки великого формату;
- Підйом диванів та інших меблів у вікно;
- Підйом склопакетів та архітектурного скла;
- Підйом стільниць у вікно;
- Підйом кондиціонерів та спліт-систем;
- Такелаж металоконструкцій, ферм, балок, шнеків;
- Такелаж промислового обладнання, верстатів, пресів;
- Підйом на висоту віконних рам та профілів.
- Це мобільніше та оперативніше ніж використання важких лебідок та тросів. Розгортання поліспасту зазвичай займає трохи більше 2 годин.
- Це дешевше ніж використання автовишок або кранів, які не завжди можуть дістати до потрібного поверху.
- Покрівельне покриття та фасад залишаються без пошкоджень.
- Можливість маніпуляції складними траєкторіями – підйом вантажу під карниз, за вентиляційні шахти та минаючи кондиціонери.
- Безпека вантажу та людей. Роботи проводяться з використанням лише сертифікованого обладнання, яке за паспортними даними розраховане на вагу від 2 до 5 тонн. Крім основних канатів та підйомного поліспасту, у більшості випадків вантаж страхується додатково.
Вид вантажу | Ціна |
Меблі вагою до 100 кг | від 4000 грн. |
Меблі вагою понад 100 кг | від 6000 грн. |
Склопакет вагою до 100 кг | від 5000 грн. |
Склопакет вагою понад 100 кг | від 8000 грн. |
Підйом будь-якого вантажу складною траєкторією або на терасу | договірна |
Оперативний і безпечний підйом вантажу на висоту (Київ) – відповіді на всі ваші питання за телефоном
(067) 25-82-999 або по електронній пошті: alpstar.kiev@gmail.com
Основні етапи роботи:
- Ознайомлення нашого спеціаліста з об’єктом (будівлею), вантажем та умовами підйому;
- Підготовка (упаковка) предмета підйому належним чином;
- Підготовка маршруту для пересування вантажу (здійснюється за потреби)
- Виготовлення кронштейнів або інших металевих конструкцій для безпечного підйому;
- Демонтаж перил на сходових майданчиках;
- Демонтаж віконної рами або розширення віконного отвору.
- Підготовка системи поліспастів та/або поручнів для підйому вантажів на висоту;
- Правильне кріплення;
- Огородження зони підйому;
- Організація перил для верхолазів з метою супроводу вантажу;
- Безпосередньо підйом вантажу у квартиру чи на терасу;
- Демонтаж усіх допоміжних конструкцій (за наявності).
На етапі ознайомлення наш фахівець вимірює висоту будівлі, характеристики предмета – розміри, вага, крихкість. У випадках з підйомом скла ми рекомендуємо Замовнику відшліфувати краї. Також з’ясовується вид покрівлі, наявність «опор» для надійного кріплення мотузок, вимірювання віконних отворів, ліфтів та сходових маршів (у випадках, коли квартира має 2 та більше поверхів). На цьому етапі (за потреби) проводяться всі погодження з балансоутримувачем будівлі (ЖЕК, ОСББ), інженерами з експлуатації та охорони праці.
Упаковка предмета визначається його характером. Меблі, музичні інструменти, джакузі, басейни найчастіше привозять у заводській упаковці. Щоб вантаж не пошкодити, ми рекомендуємо Замовнику переконатися в надійності упаковки, а ще краще надіслати нам фотографію. Таким чином ми зможемо підготуватися і до моменту підйому упакувати предмет належним чином. З підйомом скла на висоту (склопакетів або скляних перегородок) ситуація трохи складніша!!! По-перше, ми наполегливо рекомендуємо Клієнту замовляти скло зі шліфованими краями – тільки в такому разі ми можемо взяти на себе відповідальність за його цілісність на 100%. По-друге, для маніпуляцій з великорозмірним склом (від 1,5х2м) попередньо виготовляються «касети-футляри» з дошки, які забезпечують його збереження під час підйому на поверх. По-третє, процес підйому повинен супроводжуватися верхолазами для того, щоб уникнути ударів касети зі склом об кондиціонери, карнизи, стіни чи інші перешкоди.
Підготовка маршруту для підйому великогабаритного вантажу до квартири має здійснюватися не менш ретельно, ніж інші етапи. Якщо покрівля зроблена таким чином, що на ній немає надійних точок для кріплення тросів, такі точки доводиться створювати за допомогою металевих або хімічних анкерів. Також можливий варіант тимчасового демонтажу покрівельного покриття.ра або металочерепиці, кріплення до кроквяної системи. У випадках, коли вантаж необхідно підняти на терасу або в купол, вище за які немає нічого, доводиться виготовляти металеву зварну конструкцію зі швелерів і вже до неї кріпити поліспаст або інший підйомний механізм. Непоодинокі випадки, коли підняти вантаж неможливо ні в ліфті ні по сходовому маршу. У таких ситуаціях предмет піднімається на максимально близький (до потрібного) поверх, через холодний перехід заноситься на сходовий майданчик, в якому зрізаються поручні, і вже з майданчика заноситься в квартиру. До таких випадків можна віднести підйом вантажу у вікно. Це крайній і найболючіший для Клієнта варіант, але іноді він буває єдиним. За таких обставин відбувається демонтаж віконної рами, а іноді й частини стіни. Найчастіше до такого рішення наштовхує фінансове питання – адже якщо дорогий диван, який півроку везли з Італії вже куплений, то набагато дешевше відновити вікно та укоси.
Підготовка механізмів щодо такелажних робіт займає зазвичай трохи більше 1-2 годин. Умовно можна розділити ці механізми на поліспасти (із застосуванням блоків, тросів та карабінів) та механічні лебідки. У 98% випадків застосовуються саме поліспасти. Елементи, які використовуються для їх створення, проходять випробування лабораторіях і можуть витримувати навантаження до 50 КН (5000 кг). Застосування саме альпіністського спорядження обумовлено ще й його універсальністю – з тих самих елементів можливе виготовлення різних конфігурацій підйомних механізмів, що дозволяє переміщати вантаж по складним траєкторіям.
Підвищена увага до кріплення вантажу обумовлена в першу чергу тим, що вже на висоті у приймаючих повинна бути можливість зручно і легко зняти його з підйомного механізму під потрібним кутом до отвору.
Зона підйому попередньо огороджується сигнальними стрічками, щоб уникнути знаходження в ній людей та автомобілів. Варто зазначити – чим вище будівля, тим безпечніша зона має бути більшою. Також на розмір зони може впливати характер вантажу та погодні умови.
При підйомі важких або великогабаритних вантажів складною траєкторією необхідно його супровід висотниками-верхолазами. По-перше, вони виключать коливання та удари вантажу об стіну, а, по-друге, запобігають пошкодженню кондиціонерів, супутникових антен та вікон, які траплятимуться на шляху підйому вантажу.
Саме підйом вантажу на висоту може проводитись у кілька етапів. Наприклад, якщо положення предмета необхідно змінювати прямо в повітрі. Так само часті випадки, коли за один виїзд доводиться піднімати не два і не три предмети. Звичайно такий процес виходить значно дешевше по відношенню до однієї піднятої одиниці, але нерідко нам доводилося закінчувати роботу пізньої ночі, що не завжди подобалося мешканцям.
Демонтаж – невід’ємна частина процесу. Адже все, що було змонтовано, потрібно розібрати, а все, що було розібрано – повернути у вихідне становище і здати представнику ЖЕКу, щоб уникнути в майбутньому можливих конфліктів між учасниками процесу (Клієнтом, Балансоутримувачем та співробітниками «Альп Стар»).
Звичайно в цій статті ми привели далеко не всі варіанти та випадки виконання цього виду робіт. Але в будь-якому випадку ми сподіваємося, що ця інформація найкраще допоможе Вам зрозуміти специфіку та вибрати кваліфікованого виконавця.